luni, 22 februarie 2010

Groapa

Daca dai clic pe pagina din dreapta a blogului pe "Panorama falezei Dunarii life", poti vedea on line o imagine a ceea ce se chema odata "Vadul Sacalelor", sau acum cativa ani "la zid", iar mai nou " la elice".  Daca dai clic zilele astea vei vedea o groapa cat casa care ar putea inghiti microbuzul primarie cu tot cu consilieri si viceprimari, care a aparut de o saptamana in mijlocul drumului, urmare a unei surpari de zile mari. Sa ne amintim ca acolo anul trecut au lucrat cateva luni bune constructorii, care in cadrul programului ISPA au reconfigurat traseele canalizarilor din oras. Cum le-au reconfigurat se vede, tot orasul este devastat, de la intrarea in Bariera si pana in port numai santuri, gropi, noroi iarna, praf vara si disconfort cat cuprinde. Imediat dupa ce s-a produs surparea am trecut cu masina pe faleza si am fost uimit de cata politie si gardieni publici erau adunati sa pazeasca groapa ca sa nu dam ca prostii in ea. Am numarat 3 politisti de la circulatie in fata la scena, numai pe sensul meu de mers, dar cred ca erau si-n celalalt capat spre Navelor si o duzina de gardieni care ne grabeau spre Prelungirea Traian. Cand eram fericit ca mi se da atata importanta mie, umilului cetatean posesor de autoturism, si eram gata sa-i iert de toate lampile de semnalizarea a escavarilor si santurilor lipsa, am constata ca toata agitatia era data de prezenta in zona a unui viceprimar, "nu spui numele, persoana importanta", care venise sa-l vada presa cum se implica in gaurile negre ale orasului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu