marți, 19 ianuarie 2010

Caprioara


De mai bine de un an pe faleza Dunarii la Galati traieste o caprioara. In ciuda acestei afirmatii putini sunt cei care au vazut-o si poate si mai putini cei care au fotografiat-o. A scris despre ea si Viata Libera. Desi se afla intr-o zona cu trafic intens zi si noapte, desi pe faleza sunt cel putin 10 caini comunitari care o latra si uneori o alearga, aceasta minune a naturii s-a adaptat si cu cainii si cu oamenii si isi duce singuratatea printre tufele de pe coasta falezei. Coboara uneori noaptea spre dimineata sa bea apa de Dunare si i-am gasit urmele in zapada proaspata de pe mal. Primavara trecuta am descoperit-o si nu m-a crezut nimeni, (asa cum nu m-au crezut cand am fotografiat mai multe OZN la Hamburg acum 2 ani), dar de data asta am dovezi materiale: am filmat-o! Din pacate nu mai pot posta pe blog filmulete de cateva zile asa ca nu-mi ramane decat sa postez fotografia din primul cadru de film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu