miercuri, 23 iunie 2010

Alt smecher pentru care interdictia de a circula pe faleza nu conteaza

Domnul din Opelul de mai sus a fost foarte suparat ca i-am fotografiat autovehiculul cu care se deplasa pe faleza inferioara, drept care s-a oprit si scotand din buzunar o legitimatie a Primariei Galati, a incercat sa-mi demonstreze ca lucreaza la ADP si ca are 10 (ZECE) puncte de lucru pe faleza inferioara pe care la coordoneaza. I-am explicat politicos ca putea foarte bine sa le coordoneze de sus, nu sa stropeasca alergatorii. In paranteza fie spus facusem deja o lungime de faleza si ma intorceam spre trecere bac si in afara de motopompistul de la casuta ADP, care baga presiune in tevile de apa, (desi afara ploua, dupa cum vedeti in fotografie), nu vazusem pe nimeni de la ADP. Dar probabil ca erau in canalul de colectare a apelor pluviale de la baza falezei, care e plin cu apa de cand s-a topit zapada  si colcaie de larve de tantari si broaste si deci fiind "mascati", nu i-am vazut eu. Oricum nu cred ca avea ce face pe faleza cu masina, asa ca l-am prins in bolduri in "insectarul" meu de smecheri de pe faleza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu